Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Nefret ettiklerim - Part 3

* Güce tapanlar
* Kazanmak için elinden gelen tüm çabayı göstermeyenler
* Kaybetmeyi bilmeyenler
* Sabahları traş olmak
* Alarm sesiyle uyanmak
* Soğuk
* İsteğim dışında ıslanmak
* Bakımsız kadın
* Yazın çorap giymek
* Beklemek,bekletmek
* Püritenlik
* Aşırı hijyen saplantısı
* Pozitif ayrımcılık
* Dedikoducular
* Haset çekenler
* Kifayetsiz muhterisler
* Pusu kültürü
* Düşene bir tekme atanlar
* Benim adıma karar vermeye kalkanlar
* "Sıkıldım hep bunları mı konuşacağız"
* Kasıntılar
* İşime karışanlar
* Kabadayılık
* Feodalite
* Töre
* Ağır abiler
* Eklektik yemekler ( i.e rokoko soslu kaz ciğerli revani)

2 yorum:

  1. * Güce tapanlar (*****)
    * Kazanmak için elinden gelen tüm çabayı göstermeyenler (****)
    * Kaybetmeyi bilmeyenler (*****)
    * Sabahları traş olmak (allahtan bu konuda bi fikrim yok)
    * Alarm sesiyle uyanmak (*****)
    * Soğuk (yok benim nefret ettiğim söylenemez)
    * İsteğim dışında ıslanmak (bu da sürprizli olabilir. nefret listeme girmiyor)
    * Bakımsız kadın (beni ilgilendirmez)
    * Yazın çorap giymek (*****)
    * Beklemek,bekletmek (beklemek güzeldir bazen)
    * Püritenlik (*****)
    * Aşırı hijyen saplantısı (*****)
    * Pozitif ayrımcılık (yorumsuzum galiba)
    * Dedikoducular (*****)
    * Haset çekenler (*****)
    * Kifayetsiz muhterisler (*****)
    * Pusu kültürü (*****)
    * Düşene bir tekme atanlar (*****)
    * Benim adıma karar vermeye kalkanlar (şimdi farkettim, bunu bana yapan hiç olmuyormuş)
    * "Sıkıldım hep bunları mı konuşacağız" (?)
    * Kasıntılar (*****)
    * İşime karışanlar (***)
    * Kabadayılık (*****)
    * Feodalite (*****)
    * Töre (*****)
    * Ağır abiler (*****)
    * Eklektik yemekler ( i.e rokoko soslu kaz ciğerli revani) (Aaa ben bunu severim işte. Gerçi örnek biraz tiksinç olmuş)

    YanıtlaSil
  2. "Nearly all men can stand adversity, BUT IF YOU WANT TO TEST A MAN'S CHARACTER, GIVE HIM POWER."

    demiş Abraham Lincoln.

    YanıtlaSil