Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Hayırlara vesile olsun

Benim gibi , mektup arkadaşıyla,harita metod defteriyle .. ne bileyim anı defterleriyle büyüyüp kodlanmış eski kafalı bir adam daha iki sene öncesine kadar " gel çocugum şu blog neymiş bana anlat bakayım " modundayken burada ne yapar ne arar diye sorarsanız bunun nedeni beni "ne güzel yazıyorsun bunu heba etmesene " diye doldurup duranlar :-) ve teknolojik bilgi seviyesi fişi prize tak.. dvd'nin play tuşuna bas seviyesinde olan bir adama balık tutmayı öğretmeye kalkmayıp direk balık tutan Özgür Efe kardeşimdir..Yoksa ne feysbuk bilirim ne tvitir...Filmin dvd üzerinden parlayan ışıgını, kitabın kokanını ,lafın ses tonuyla sarmalananı severim...

Blog'un adı neden mi böyle..Çünkü ben bir sinema delisiyim ve son zamanlarda seyrettiğim en etkileyici film Lars von Trier'in Antichrist'i...Ancak gel gör ki Chaos Reigns daha önce alınmış..Zaten bu sanal alemde ne alınmamış ki..O yüzden alın size Chaos - forever- reigns...

Burada bol bol tutkularımı,öfkelerimi ve hezeyanlarımı yazacağım...Sinema hakkında , iş hayatı hakkında ,yaşam hakkında ,kurabiyem kızım hakkında

1 yorum:

  1. budur...tebrik ediyorum, süper faydalı olacak bence bu blog. Kendi adıma film yorumlarını sürekli takip ediyor olacağım, çünkü seni farklı dinleyici kitleleri karşısında bir çok filmi yorumlarken dinlemiş biri olarak hepimize çok faydalı olacağını , yeni bir bakış açısı kazandıracağını düşünüyordum ancak diğer yazıları da okuyunca yakında "sıkı" kısa hikayeler, tretmanlar falan göreceğimizi de ümidetmeye başladım...hikayeci yanından bakalım neler çıkacak :)) yorum stilin ve medeni cesaretinin çok yakında izleyici sayısında ciddi artışlara neden olacağını düşünüyorum...hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil