Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Nefret ettiklerim - bir avazda...Part 1

* Süt içtim dilim yanmadı,bir yakışıklıya verdim "sevgilim" kızmadı gazeteciliği
* Ders almam ders veririm,look at the tabela ,egom şişti Türkiyem patladı liderliği
* galatasaray
* Lümpenlik
* Semizotu (hele hele pişmişi)
* Türkan Şoray konuşması"
* "Puan veya puanlar almaya geldik"
* "Konsantrem bozuldu"...Buzdolabına koysaydın o zaman cahil pe..venk
* Birleşik yazılan dahi anlamındaki "de" ler ve soru eki "mi" ler.
* "Para değil insan biriktiriyorum" Bakkal amca bana bir sigara bir ekmek verir misin al bak bu da Mahmut..biriktirmiştim ben bu lavugu zamanında
* Evrenselliği Türkiye'ye sallayarak yakalamaya çalışanlar..Goa'da elimi, doğada ..imi tutabilir misin Abidin ?
* Ortalama olan,olmakla yetinenler
* Kokteyl ve parti ortamları
* Mutsuzluğu ve yabancılaşmayı alkole boğmak
* Bunun içinde domuz eti var mı ? (uçakta) Var var..koltuğunun altında da Anaconda var...
* "Neden ben ?"
* " Yok bir de öyle deseydin/yapsaydın vir vir dir dir"

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Koltuğun altındaki anaconda yıkılıyo! :)

    Ben yiyecek kutularının üzerinde yazan "içinde hiçbir şekilde domuz eti bulunmamaktadır" ibaresine de kılım. Zaten ingredients detayıyla yazılıyor. Bir de "vallaha billaha domuz eti koymadık" demek niye? Niye "at eti bulunmamaktadır", "kedi eti bulunmamaktadır", "maymun eti bulunmamaktadır" da yazmıyorlar?

    Özellikle birleşik yazılan de ve mi'ler beni sinir hastası etmek üzere. Üstelik artık prestijli televizyon kanallarında bile.

    Bu listeye bir de şu eklenseydi benim listem olurdu:

    - Öveceği bir işi övebilecek kadar kelime hazinesi olmadığından "ezber bozan" deyip işin içinden çıkanlar, böylece çok havalı bir cümle kurduğunu zannedenler. Böyle daha sofistike durduklarını düşünenler.

    YanıtlaSil
  3. ben de "de" ve "da" ları yanlış yazıyorum. hatamı biliyorum ve öğrenmeye çalışıyorum.bu kadar dikkat edildiğini bilseydim daha erken düzeltmeye çalışırdım aslında..

    neyse bu "de" "da" vesilesi ile bu blog'tan haberim oldu,uzun hikaye... ama hayırlı olsun çok başarılı..takip etmeye çalışacağım...

    YanıtlaSil