Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ekim 2010 Cumartesi

Mostra-dam-us


Televizyon seyretme süremi oldukça kısıtladım.Artık istisnai durumlar hariç benden daha zeki veya daha bilgili birileri konuşmadığı sürece televizyon izlemiyorum..

Bunun bir istisnası olarak televizyon karşısında çöplenirken kanı mideye yardım etmesi için beyinden özgürleştirmek amaçlı olarak televizyonu açtım bu sabah ..

Haber kanallarımızın muhabirlerinden biri sokakta dolaşıyor ve Mostra-dam-us çiftine şu soruyu soruyor " 40 yıl sonra dünya nasıl olacak ?"

Kendini Futuristler derneği başkanı sayan Mostra abi hemen cevabı yapıştırıyor: "Dünyanın sonu gelecek kesin !" , yanındaki "ben bilmem beyim bilir Damus abla " durur mu hiç :" Ah ah zaten çoktan geldi " . Determinist futurism ,pesimist nihilizmle evlenmiş haberimiz yok..

Bunun üzerine spiker " ama hiç mi iyi şey olmayacak " diye sorunca ikisi birden "aa tabii olmaz mı? cahillik bitecek herkes üniversite mezunu olacak ," diyor..

Ee güzelim iki saniye önce kıyameti indirdin yeryüzüne şimdi istek parça gelince neden oyun havası söylüyorsun ?..

En güzel insan "bilmiyorum" deyip susan insan !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder