Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Ekim 2010 Pazartesi

Alla beni ..buzla beni ..al koynuna yar..


Hoşgörüsüzlük pompalayın damarlarımıza..

Şiddet püskürtün üzerimize..

Cahillikte yüzdürüp,kültürsüzlükte boğun bizi.

Yavşaklıkla yıkayın..

Yavanlıkta eritin.

Kanser gibi tüm hücrelerimize yayın rezil ve düşkün maskaralıklarınızı,seviyesizliklerinizi...

Suratımızı tokatlayın her gün,yücelttiğiniz zorbalıkla..

Ve sakın ha..aman ha.. ihmal etmeyin filmlerde sigarayı buzlamayı..

Sağlıklı nesiller adına..sağlıklı toplum uğruna..

Beynimiz tahta..

Kanımız zehir...

Yüreğimiz taş..

ve püfür püfür akciğerlerimiz

Haydi hep beraber : orman ne güzel..ne güzel..

2 yorum:

  1. Hastasıyım bu olayın. Televizyonda prime time'da oynatılan filmlerde, dizilerde kurşunlar havada uçuşuyor, millet birbirini kıtır kıtır kesiyor, kimin eli kimin cebinde belli değil, ama görsen baksan sigarayı gizliyoruz ki çocuklarımız zarar görmesin.

    HADİİİ LEEENNN !!!

    YanıtlaSil
  2. Facebook'ta bir sagopa kajmer ropörtajı izledim ki, o anda artık toparlanamayacak kadar mahfolmuş olduğumuzu anladım. Fazıl Say için diyor ki, "müzisyen adamın müzik yaparken ağzı çarpılmaz". Sonra kendine güvenle atıyor, tutuyor, yanında bir kız var, "caz, bluz beni mahfediyor, onlar müzik değil" diyor. Sonra bağlıyorlar "cazın, Fazıl Say'In Türkiye'de dinleyici kitlesi yok ki.... Gidenler hava atmak için gidiyor, konser sırasında da uyuyor" Ama arada hassasiyetle vurguluyor ki kendisi hiç bu konserlere gitmemiş, gidenlerden içeride uyunduğunu duymuş.

    YanıtlaSil