Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Ekim 2010 Cumartesi

Buyurgan embesilleri protesto çağrısı


Uzun zamandır pazarlama iletişiminde dikkatimi çeken faşizan bir söylem var..

Çeyrek ekmek içi akıllı reklamcılar bana ekranlardan buyruklar yağdırıyor :

Dışarı çık !

Durma !

Hayatı yakala !

Sinirlen...

Küfret...

Ağzıma .ıç

Üstelik ben o kadar zavallıyım ki bu yaşam tarzı direktiflerini boktan bir otomobilden veya bir kot pantalondan almam gerekiyor...

3 yaşımdaki kızım bile "Baba televizyonu aç" dediğinde ona "açar mısın" demeyi öğretiyorum ,bu yavşak densizlere nasıl konuşmaları gerektiğini öğretemedim.

En intimate anlarda edilgen çığlıklarla söylenen motivasyon cümleleri dışında tüm emir kiplerinden nefret eden biri olarak herkesi protestoya çağırıyorum..

Mood advertising bir boka yaramıyor canım kardeşim..

Tamam ürünün boktan ve farklılaşamamış ama sen yine de bana komut vereceğine otomobilin tekerleğinden, pantalonun kıçından bahset...

1 yorum:

  1. Bu ikisinin bir ortası olmalı. Talimat veren reklamcılar vs masturbasyon için iskandinav tüketicisine reklam yapar gibi super dolaylı kısa film önerenler. Bence birinci grup daha akıllı zira Türk halkı bayılır ki birisi ne yapmaları gerektiğini söylesin. Düşünüp keşfetmeye ne gerek var canım.

    YanıtlaSil