Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Haziran 2010 Salı

Slowhand İstanbul'da


Yıllardır beklediğimiz Eric Clapton'ı sonunda eski dostu Steve Winwood'la beraber misafir edebildik.

Çakmakperver Türk seyircisinin istek şarkılarından Wonderful Tonight 'i çalmasa da benim açımdan son derece tatminkar bir perfomans oldu. Wonderful Tonight'i en yakın arkadaşı George Harrison'ın karısı Pattie Boyd'u merdivenlerin başında görüp çarpıldığında yazdığını ,sonra da en yakın arkadaşının karısını ayartıp evlendiğini bilseler "ıyy tıynetsiz ,şerefsiz adam" derler ya neyse..Bu arada "Layla" da bu tavşan dişli patates suratlı ablaya yazılmıştır..Neyse "Layla" yı çaldı da seyirci isyan etmedi.

Blues /rock köklerine dönüp harika bir playlist seçmiş.Bol bol solo atarak gerçek rockseverleri mest etti.Ayrıca " Hello İstanbul, i love shish kebap,raki " olaylarına girmeden sadece "Thank you " diyerek "size saygım var ama yalakalık yapmam işimi yaparım "duruşuna da şapka çıkarıyorum..

After Midnight, Crossroads ve tüylerim diken diken Cocaine dinledim .Böylece bucket list'e de bir çentik attık..Gerçi bir "Little Wing" ve " Sunshine of your love" da çok iyi giderdi ama sonuçta ortak bir konser olduğu için şarkıların yarısı doğal olarak Steve Winwood'unkilerdi..

Bir de konser sırasında Suada'dan patlatılan havai fişekler yüzünden adama ayıp oldu diye seyirci çok utandı sıkıldı.Ah benim mahçup burjuvazim ah..Slowhand'in de çok penasındaydı sanki..Adam neler görmüş geçirmiş ne ortamlarda çalmış üç beş çatapatı mı takacak...

Bak ne diyeceğim Eric,bir daha gelişinde önceden haber ver benim berber Davut'a götüreyim seni..Ne öyle lepiska saçlar..Yakışıyor mu adama...

3 yorum:

  1. i stepped out of mississippi when i was ten years old
    with a suit cut sharp as a razor and a heart made of gold.
    i had a guitar hanging just about waist high
    and i'm gonna play this thing until the day i die.

    repliği insanı baya baya gaza getiriyor

    YanıtlaSil
  2. slow dancing in a burnin'room

    YanıtlaSil
  3. benim bucket listim yok...bu yazi yine hatirlatti, fena halde taktim bu sefer. yarin buna calisacagim yuzerken..

    YanıtlaSil