Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Haziran 2010 Salı

Çarşıdan aldım bir tane...

Necip Türk takımlarından birinin yöneticisinin basın açıklaması : "Quaresma olmasaydı Maicon'u alıyordum"

Quaresma piyasa değeri 7 milyon euro civarında olan Portekiz milli takımı kadrosuna çağrılmayan ,yeteneklerini asla sergileyememiş,birgün oynama ihtimali sevilen "bir ziyan olmuş yetenek" ;

Maicon FIFA dünya sıralamasında 1 numarada bulunan Brezilya milli takımının ve Sampiyonlar ligi şampiyonu Inter'in yıldızı ..Piyasa değeri yaklaşık 40 milyon euro ve Real Madrid ,Inter'den alabilmek için deliriyor..

Hadi çeşitleyelim :

- Evde portakal bitmişti yoksa LCD TV alacaktım

- Pasaportumun süresi dolmuş yoksa Obama'dan makas alacaktım

- First we take Manhattan then we take Berlin (Leonard Cohen'i bu maskaralığa alet ettiğim için özür dilerim)

- İstediğim rengi tutturamadılar yoksa Lamborghini alacaktım.

- Çocuğun okulu olmasaydı Eflak ve Boğdan'ı alacaktım.

- Sayı saymayı bilseydim Matematik'ten 10 alacaktım

- Alaturka tuvaleti olsa Boğaz'dan yalı alacaktım.

Yıllardır hep söylerim " the good,the bad and the ugly" 'nin "ugly" siydiniz ...

Artık revize ediyorum;

"The good,the bad and the funny !"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder